Gyakori kérdések

Általános információink cégünkről

Az Eu-Ló Kft.-t 2008-ban alapítottuk és immár nyolc éve folyamatosan működünk, ami nem kis eredmény az építőipar területén. Kereskedelemmel, kivitelezéssel (laminált padló lerakással) és szaktanácsadással foglalkozunk. 2011-től weboldalunk segítségével is igyekszünk bemutatni a Krono Originál termékeit, amely Európa számos országában jelen van, köszönhetően termékei kiváló minőségének és rendkívül változatos színvilágának. Az általunk forgalmazott termékek különlegessége még, hogy egyedi színeket is gyártanak, és nagyon magas minőséget biztosítanak a vásárló közönség számára.

Általános információ a fizetéssel kapcsolatban

Internetes oldalunk nem webáruház és nem online áruház. A termékeket elektronikus levél útján, ügyintézőnkkel vagy területi képviselőnkkel való egyeztetés után tudja megvásárolni. A mintákat előzetes egyeztetés után akár raktárunkban is meg tudja tekinteni. A megvásárolandó termékeket előre utalással vagy helyszíni kifizetéssel tudja rendezni.

Általános információ a szállítással kapcsolatban

Termékeinket Budapesten és 20 km-s vonzáskörzetében – amennyiben készleten vannak termékeink – 2-4 napos szállítási határidővel tudjuk kiszállítani a megadott címre ingyenesen. A távolabbi területekre külön egyedi megállapodás szerint szállítunk. A megrendelt árut munkanapokon, előzetes e-mail vagy telefonos egyeztetést követően szállítjuk ki.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

 

Hogyan kérhetek árajánlatot?

Amennyiben elküldi a burkolandó felület teljes méretét és a kiválasztott termék nevét az info @ padlofutar.hu címre, tökéletesen precíz árajánlatot is tudunk küldeni az Ön részére. Ha bizonytalan vagy kérdése van, kérjük, hívja központi számunkat vagy kérdezze területi képviselőinket.

Meg tudom nézni személyesen is a terméket?

Előzetes megbeszélés alapján tudunk mintát mutatni, vagy szintén előzetes egyeztetést követően budapesti raktárunkban lehet megnézni a termékeket.

A hétvégén feladott rendelések mikor kerülnek kiszállításra?

A hétvégén vagy ünnepnapokon rendelt termékeket, amennyiben azok raktáron vannak, 2-3 munkanapon belül szállítjuk ki.

Hol vehetem át személyesen a megvásárolt termékeket?

Az általunk forgalmazott laminált padlókat és kiegészítő termékeket Budapesten a XIV. kerületi raktárunkban veheti át személyesen.

Mi a vásárlás menete?

Elektronikus úton vagy telefonon felvesszük a kapcsolatot a megrendelés elküldése után a vásárlóval 2 munkanapon belül. Egyeztetjük a megrendelést a megrendelt termék és az adott terület függvényében. Ezt követően telefonon értesítjük a szállítás várható időpontjáról. A termék átvételével ellenőrzésre kerül a termék pontos megrendelt mennyisége és annak épsége. Ezután történik meg a fizetés (kivétel ez alól, ha előre történő banki utalás volt). A Padlófutárnál történő minden egyes vásárláskor a terméket átadó személy tájékoztatja a vásárlót a laminált padló lerakásának módjáról, és a tájékoztatást követően a vásárló egy lerakási útmutatót is kap, melyet a számlához csatolunk.

Segítenek a lerakásban?

A lerakásban a megrendelt csomaghoz mellékelt használati utasítás és az oldalon található lerakási útmutató segít. Az átvételkor is elmondunk minden fontos tudnivalót és elérhetőségeink keresztül is érdeklődhet a lerakással kapcsolatban. Továbbá 1400 Ft/m2 áron munkatársaink is elvégzik a lerakást, ha szeretné.

Elküldtem a rendelésem a honlapon keresztül. Mikor és hogyan kapok róla visszaigazolást?

E-mailben 2 munkanapon belül válaszolunk, vagy telefonon hívjuk fel a megrendelőt, ezért kérjük, mindenképpen adja meg telefonszámát.

Nyomon tudom követni, hogyan áll a rendelésem?

Igen, folyamatosan tájékoztatjuk e-mailen vagy telefonon.

Mit kell tudnom a házhoz szállításról?

Termékeinket Budapesten és Budapest 5 km-s körzetében – amennyiben készleten vannak termékeink – 2-4 napos szállítási határidővel tudjuk kiszállítani a megadott címre ingyenesen. A távolabbi területekre és esetlegesen külföldre külön egyedi megállapodás szerint szállítunk. A megrendelt árut munkanapokon, előzetes e-mail vagy telefonos egyeztetést követően szállítjuk ki. További információkat a Szállítás oldalunkon találhat.

Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat, esetleg rossz mennyiséget rendeltem egy termékből?

Mindenképpen azonnal írjon e-mailt, vagy hívja a 06 70 377-7232 telefonszámot, vagy keresse a területi képviselőnket!

Mi az a minimum összeg, ami fölött rendelést lehet leadni?

2000 Ft felett tudjuk a megrendelést elfogadni.

Egyetlen terméket is kiszállítanak?

Igen, kiszállítunk egyetlen terméket is, ha annak 2000 Ft feletti az értéke.

Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?

Hívja a 06 70 377-7232 telefonszámot vagy a területi képviselőnket!

Elkerültem a futárt. Ilyenkor mi történik? Visszaviszik a terméket?

Kiszállítás előtt mindig telefonon egyeztetünk a vásárlóval. Amennyiben mégis elkerülné a futárt, akkor másnap ismét megpróbáljuk a kiszállítást, telefonos egyeztetés mellett.

A terméket már több napja megrendeltem, de még nem érkezett meg. Ilyenkor mi a teendő?

Ebben az esetben a 06 70 377-7232 telefonszámon jelezheti a késést és mi mindent megteszünk a probléma megoldása érdekében.

A futár segít nekem be-, illetve felvinni a lakásba a megrendelt terméket?

A szállítás csak a kapuig szól.

Rövid időn belül be kell költöznöm. Milyen gyorsan oldható meg a vásárlás és a laminált padló lerakása?

Megrendelés után – amennyiben a megrendelt termék készleten van – 2 munkanapon belül kiszállítjuk laminált padlót vagy a megrendelt terméket. A kiszállított laminált padlónak 24-48 órát állnia kell a lerakás helyén, csak utána rakható le. Összegezve: 4-5 napon belül élvezheti lakásában a laminált padló szépségét.

Mit tegyek, ha a termékátvételkor sérült lenne a csomagolás vagy a termék?

Jelezze azonnal a problémát a Padlófutár felé és készítsen képet is róla (küldje el e-mailben)!

Mik a garanciális feltételek, a törvényben előírtakon felül?

Mindig a csomagban feltüntetett garancia érvényes a padlóra, helyes lerakás mellett. A csomagban található piktogram vagy lerakási útmutatótól való eltérés miatt és az abból adódó hibák esetén a garancia nem érvényesíthető. A padlóknál a mechanikai sérülésekre nincs garancia. A mechanikai sérülés nem gyártás vagy szállítás során keletkezett, olyan külsérelmi nyomok, amelyek a terméken jól láthatóak (pl. törés, karcosodás, benyomódás, párásodás, szakszerűtlen lerakás stb.). A külön garanciaidővel nem jelölt termékekre 1 év garancia érvényes.

Mi az a laminált padló?

Faőrleményből készült MDF vagy HDF hordozó réteg, ami megfelel minden környezetvédelmi technológiának. Az MDF vagy HDF alapon dekor réteg, ami meghatározza a padló színét struktúráját. A dekor rétegen található egy Melamin réteg, ami a kopásállóságát biztosítja. A kopásállóságnak általános és közületi igénybevételnek kell megfelelnie, melyekről A laminált padló fizikai osztályozása című blogbejegyzésünkben olvashat részletesebben.

Egyszerűbben: a laminált padló alapja egy farostlement, melyet egy támogató réteggel, dekorpapírral és védőborítással préselnek össze nagy nyomás és magas hőmérséklet alatt. Erről részletesen blogunkban olvashat A laminált padló rétegei címen.

A Padlófutár által forgalmazott laminált padló mennyire környezetbarát?

Termékeink a VOC A+ és E1 osztályúak, azaz nagyon alacsony az illékony szerves vegyület és formaldehid kibocsátásuk, illetve megfelelnek a PEFC és PSC tanúsítványoknak is. Ezekről A laminált padlók környezetvédelmi osztályozása című blogbejegyzésünkben olvashat többet.

Hol alkalmazzuk a laminált padlót?

Az alkalmazási felületek a lakás bármely belső pontján lehetségesek, kivéve nedves, száraz, párás helyiségek. Alkalmazható irodákban nagy forgalmú közületi helyeken is. A megfelelő padló kiválasztásában fizikai ellenállásra vonatkozó osztályozásuk ellenőrzése segít, melyről blogunkban A laminált padló fizikai osztályozása című bejegyzésben olvashat részletesebben.

Padlófűtéshez alkalmazható a laminált padló?

Igen, de csak meleg vizes padlófűtésnél alkalmazható, folyamatos felfűtés mellett maximum 28 Celsius fokig. Elektromos padlófűtésnél nem ajánlott az erős felmelegedés miatt.

Milyen aljzatra fektethetem le a laminált padlót?

Minden aljzaton lévő padló burkolatot (szőnyegpadló, szőnyeg, filc stb.) el kell távolítani, mert csak akkor érvényesek a garanciális feltételek. Fa, faalapú vagy PVC-padlóknál minden esetben ki kell kérni szakember tanácsát. Itt a párazáró fólia elhagyható. Az aljzatot minden esetben ki kell egyenlíteni, ami egy méteren belül maximum 2 mm, vagy annál kisebbnek kell lennie.

FONTOS: A garancia  csak akkor érvényes, ha a garanciális feltételeknek minden pontja be van tartva! A lerakásnál fontos, hogy a lerakási rétegek minden esetben be legyenek tartva.

Miért nem megfelelő a nedves aljzatbeton a parkettázáshoz?

A nedves aljzatból folyamatosan párolog a víz. A laminált padló fából készült termék, azaz a nedvességet felveszi és alakot változtat, a párolgó víz hatására gyakorlatilag tönkre megy. Fontos még megemlíteni, hogy a nedvességtől könnyen be is penészedik.

Miért kell kiegyenlíteni az aljzatot és meddig kell a kiegyenlítés után várni?

Az aljzat kiegyenlítése nagyon fontos. Alapfeltétele, hogy a laminált padló az összeillesztéseknél (mivel itt a legsérülékenyebb) ne tudjon eltörni. Az aljzat-kiegyenlítés után érdemes 10 napot várni. A nedvességet kötelező mérni, akár otthoni módszerrel is. Az aljzat kiszáradását követően lehet csak a padlót lerakni.

Mik azok a lerakási rétegek?

Ha az ajzat kiszáradt, a lerakás során először minden esetben PE fóliát kell rakni (kivétel a PVC-, fa vagy faalapú padló)! A következő réteg habfólia, XPS, Izobord vagy a padlófűtéshez használható speciális XPS. Az utolsó réteg a laminált padló.

Mennyi ideig tároljam a laminált padlót a helyiségben a lerakás előtt?

A padlót minimum 48 óráig abban a helyiségben kell tárolni, ahol a lerakását terveztük.

Rögzíthetem-e a laminált padlót az aljzathoz?

Semmi esetben sem szabad ragasztani, szögelni, csavarozni, rögzíteni az aljzathoz a padlót. A padlót minden esetben úsztatva kell lerakni úgy, hogy a fal mellett minimum 15 mm dilatációs hézag legyen.

Hogyan történjen a laminált padló lerakása?

A lerakást mindenképpen szakemberrel végeztesse el! A lerakásra is ugyanúgy van garancia, mint magára a laminált padlóra. Ám, a termékre a gyártó, a lerakásért minden alkalommal a burkoló vállal felelősséget és garanciát. A lerakási útmutató az oldalunkon is megtalálható és minden esetben fellelhető a csomagban, magyar nyelven vagy nemzetközileg elfogadott piktogram formájában.

FONTOS: 1/3-os kötésnél kisebb kötésben a padló nem rakható le!

Érdemes-e a laminált padlót összeragasztani?

A laminált padló nút-féder összeragasztásának ideje lejárt. Az új technológiákkal már biztonságos és oldható kötéssel rakható le a padló. A Krono Originál a Twin Clic rendszert és a 1 clic 2 go rendszert használja. Mind a kettő szétcsúszásbiztos. Ajánljuk az összeillesztésekhez a Click Guard tömítő anyagot, ami a padló összeillesztéseinél biztosabb zárást ad. Itt, ha megfelelően van használva a Click Guard, akkor a nedvesség nem tud beszivárogni az éleknél.

Mi az a Click Guard?

Tömítő anyag, ami szilikon alapú és a laminált padló éleinél használható. Víz, nedvesség és pára ellen ad védelmet. A laminált padló visszaszedésénél oldható a kötés és az könnyen eltávolítható. NEM RAGASZTÓ!

Mivel tisztítsam a laminált padlót?

Porszívó, seprű, száraz rongy vagy, ha erősebb szennyeződés éri a padlót, akkor lehet enyhén nedves ronggyal feltörölni. A padló ápolását kifejezetten erre gyártott padlóápoló szerekkel lehet könnyebbé tenni.

Javítható-e vagy újra csiszolható-e a laminált padló?

A laminált padló felülete nem csiszolható, nem lakkozható! A padlót csak egy másik csere panellel lehet javítani.

Amennyiben más kérdése van, kérjük, írja meg e-mail címünkre az info @ padlofutar.hu-ra.

Pin It on Pinterest